بهترین مارک جوراب زنانه - 14 مارک با کیفیت جوراب موجود در ایران

جوراب از جملهع پوشیدنی‌هاییست که معمولا با کم لطفی زیاد مواجه می‌شود. بعضی از افراد توجهی به مارک این پوشیدنی ندارند. اما جالب است که بدانید، خرید بهترین مارک جوراب زنانه یا مردانه، امر بسیار مهمیست. چون پا قلب دوم انسان است. در صورتی که جای پای شما خوب نباشد، یا جورابه پایتان آسیبی وارد کند، ما امروز در این پست از سایت جوراب لادن در کنار شما هستیم تا شما را با بهترین مارک جوراب زنانه و البته تعدادی مردانه نیز آشنا کنیم. پس لطفا تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

بهترین مارک جوراب زنانه

اکنون زمان آن فرا رسیده تا شما را با تعدادی از بهترین مارک‌های جوراب آشنا کنیم. توجه بفرمایید که گاهی اوقات ممکن است، تولید کنندگان جوراب مارک‌های دیگر را برای زیبایی بر روی جوراب‌های خود قرار دهند. پس اگر برای مثال جوراب نایک یا آدیداسی دارید که پای شما را اذیت می‌کند، باید بدانید که این جوراب تولید برند اصلی نیست. حال به سراغ بهترین مارک جوراب زنانه برویم.

1- نایکی 

برند نایکی بسیار معتبر و شناخته شده است. این برند در زمینه تولید جوراب‌های ورزشی فعالیت می‌کند. جوراب‌های این برند به شکلی طراحی شده‌اند که تنفس پاهایتان را راحت‌تر می‌کند. اگر همواره در ورزش پاهایتان بو میگیرد یا از احساس می‌کنید که پاهایتان در حال پختن است، پیشنهاد ما به شما خرید این برند است.شاید به دلیل همین ویژگی باشد که اکنون میتوانیم برند نایکی را در لیست بهترین مارک جوراب زنانه قرار دهیم.

2- آدیداس

نایکی و آدیداس همیشه رقابت سنگینی برای رهبری در بازار محصولات ورزشی دارند. آدیداس را میتوان در لیست بهترین مارک جوراب زنانه قرار داد چون این برند از متریال و طراحی استفاده میکنه که به پای شما آسیب نمیزند. گاهی جوراب‌ها باعث می‌شوند در قسمت سر انگشتان خود احساس سوزش یا گز گز کنید. این برند به شما کمک می‌کند تا از این مشکل به راحتی عبور کنید.

3- ریباک

برند ریباک نیز از دیگر تولید کنندگان جوراب در جهان است. یعنی میتوان علاوه بر ایان، این برند را در لیست بهترین مارک جوراب خارجی نیز قرار داد. این جوراب از متریال بسیار نرم در جوراب‌های تولیدی‌اش استفاده می‌کند که باعث می‌شود در هنگام دویدن یا پیاده روی، کمترین فشار را بر روی پاهای خود احساس کنید. 

4- پوما

اما اگر در کنار کیفیت، بیشتر به فکر مقاومت بالای جوراب هستید، یا به طور کلی تند تند جوراب‌هایتان معیوب می‌شود، پیشنهاد ما به شما، استفاده از جوراب پوما است. دلیل قرارگیری این جوراب در لیست بهترین مارک جوراب زنانه، کیفیت بالای این برند است. جوراب‌های پوما معمولا به آسانی معیوب نشده و مقاومت بالایی دارند.

5- کالوین کلاین

اما پنجمین عضو از بهترین مارک جوراب زنانه به یک برند لوکس و بسیار زیبا به نام کالوین کلاین میرسد. این برند در خلاف چهار موردی که کمی قبل تر معرفی کردیم، هیچ فعالیتی در ورزش ندارد و از آن همیشه به عنوان یک برند برای شیک پوشان و لاکچری پسندان یاد میشه. جوراب‌های تولیدی توسط این برند بسیار با کیفیت و زیبا هستند. اگر در مجلسی وارد شدید و شخصی را با این جوراب مشاهده کردید، قطعاً آن شخص از نظر مالی در وضعیت بسیار خوبیست.

6- برند بُربِری

این یک برند فعال در زمینه مد و پوشاک است. جوراب‌های تولید شده توسط این برند همگی از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخورارند. البته محبوبیت این برند نسبت به 5 مورد قبلی بسیار کمتر است. یا حداقل ما در ایران کمتر از آن استفاده می‌کنیم. 

7-برند پاتریس

در بین برندهای خارجی، دو برند ایرانی نیز پتانسیل قرارگیری در لیست بهترین مارک جوراب زنانه را دارند. جوراب پاتریس همان برند است. این تولیدی در ایران فعالیت می‌کند و توانسته در کنار مقابله با فشارهای اقتصادی مختلف، جوراب‌های با کیفیتی را نیز روانه بازار کند. لازم به ذکر است که خرید جوراب از این برند میتواند به تولید ملی نیز کمکی بسیار زیادی کند.

8-ال سی وای کی کی

این برند  در کشور ترکیه فعالیت می‌کند و چندسالیست که چند برند از آن در ایران نیز تاسیس شده است. قیمت جوراب‌ها و سایر پوشاک ارائه شده توسط این برند نسبتاً بالا است. اما کیفیت و زیبایی جوراب‌های این برند میتواند شما را به خرید متقاعد کند.

9- برند نوردی آلمان

این یک تولیدی آلمانی است. همانطور که احتمالا می‌دانید، کشور آلمان در صنعت نساجی و تولید پارچه و موارد پوشیدنی، بسیار پیشرفته است.سطح رقابت در بازار محصولات پوشیدنی مثل جوراب و پیراهن بسیار بالاست. همین مسئله باعث شده تا این شرکت را بتوانیم در لیست بهترین مارک جوراب زنانه قرار دهیم.

10- یوپیم

یوپیم از دیگر برندهای مطرح در زمینه تولید لباس زیر و جوراب است. محصولات این برند همانند پوما، ال سی وای کی کی و پاتریس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول از بهترین متریال و مواد اولیه برای تولید جوراب‌های خود استفاده می‌کند و همین مسئله باعث افزایش فروش این برند شده است.

11- آرین نخ بافت، یکی دیگر از بهترین مارک جوراب زنانه در ایران

این تولیدی همانند جوراب پاتریس در ایران فعالیت می‌کند و خرید از این برند به منزله حمایت از تولید داخلی و البته کارگران است. این جوراب نیز از نظر کیفیت و زیبایی در سطح بسیار خوبیست و اگر به کیفیت و مقاومت جورابتان اهمیت زیادی می‌دهید، این اکسسوری برای شما یک گزینه ایده آل است.

12- آبجکت

این برند در دانمارک فعالیت می‌کند. شعار برند آبجکت " استایل نمایانگر هویت است. " می‌باشد. توجه طراحان این برند به زیبایی و البته کیفیت محصولات باعث شده تا ما این برند را در لیست بهترین مارک جوراب زنانه قرار دهیم. 

13-برند H&M

این برند از محبوبیت و شهرت بسیار زیادی برخوردار است. فعالیت آن در بازار پوشاک به سال‌ها قبل برمیگردد. جوراب‌های تولید شده در این برند به جهت زیبایی و کیفیتی که دارند، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌اند. در بین جوراب‌های خارجی، این برند کمی نسبت به بقیه ارزان‌تر است.

چه مواردی بر انتخاب بهترین مارک جوراب زنانه تاثیر گذار است؟

اکنون که در بالا شما را 13 تا از بهترین مارک جوراب زنانه آشنا کردیم، وقت آن رسیده تا شما را فاکتورهای این بررسی و مقایسه بیشتر آشنا کنیم. قطعا تنها گرانترین مارک جوراب نمیتواند بهترین مارک موجود در بازار نیست. موارد مختلفی بر این انتخاب تاثیر گذار است که در ادامه آنها را با شما به اشتراک میگذاریم.

1- کیفیت مواد اولیه

گرانترین مارک جوراب نیز حتی اگر کیفیت مواد اولیه خوبی را در اختیار نداشته باشد، نمیتواند شانسی برای موفقیت در بازار کسب کند. کیفیت مواد اولیه یک جوراب از چند منظر قابل بررسیست. در گام اول مواد اولیه این محصول باید به گونه‌ای باشد تا در مقابل استفاده زیاد و مداوم، از بین نرود. برخی از جوراب‌ها پس از 3 بار استفاده سریعا سوراخ می‌شوند. 

2- بهترین مارک جوراب زنانه قطعا راحت‌ترین نوع آن است

راحتی پا یکی دیگر از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در انتخاب بهترین مارک جوراب زنانه است. همانطور که در بالا گفتیم، پا قلب دوم انسان است پس باید بهترین پوشاک را برای این قلب تهیه کرد. پس قبل از خرید جوراب به نرمی و راحتی آن توجه کنید.

سخن نهایی

خرید جوراب یکی از مواردیست که همیشه ساده انگارانه به آن نگاه می‌شود. برخی با شنیدن اینکه این جوراب بهترین مارک جوراب نانو است، سریعاً آن را خریداری می‌کنند. ما در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین مارک جوراب زنانه آشنا کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. تا دیداری دیگر خدانگهدار 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید